Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Giresun Valiliği
T.C. Giresun İl Özel İdaresi
T.C. Giresun İl Özel İdaresi
T.C. Giresun İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Teşkilat Şeması Yönetim Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni İç Denetim Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat Etik Kurulu E-Kütüphane
  • YATIRIMLAR
    Haberler Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Kamu İç Standartlarına Uyum Eylem Planı İhtisas Komisyonu Raporları Faaliyet Raporları İhaleler Performans Programı Bütçe Stratejik Planlar
  • İLETİŞİM
°C
22
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Müdürlükler
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Plan ve Proje Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İşletme Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Kararları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Üyeleri
    • İç Denetim
    • Köydes
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • E-Kütüphane
  • YATIRIMLAR
    • Haberler
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Kamu İç Standartlarına Uyum Eylem Planı
    • İhtisas Komisyonu Raporları
    • Faaliyet Raporları
    • İhaleler
    • Performans Programı
    • Bütçe
    • Stratejik Planlar
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Müdürlükler
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Plan ve Proje Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • İşletme Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Kararları
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Üyeleri
  • İç Denetim
  • Köydes
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • Etik Kurulu
  • E-Kütüphane

İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü

 
 
 
 
 
 
Hacı YÜKSEL

İmar ve Kentsel İyileştirme Müdür V.
İletişim: 0454 215 75 71
Adres: Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvarı No: 409 Merkez/GİRESUN

 

 

TEŞKİLAT ŞEMASI

 

 

İMAR VE KENTSEL İYİLEŞTİRME MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ

Belediye ve Mücavir alan sınırları dışında kalan yerleşim alanlarında ilgili mevzuatlar çerçevesinde imar hizmetlerini yürütmek ve denetlemek.       

Bağlı Alt Birimler:

A- Planlama ve Harita Servisi

B- Proje ve Ruhsat İşlemleri Servisi

C- Kaçak İnşaat Servisi

D- Emlak İstimlak ve Kamulaştırma Servisi

E- Mali İşler Servisi

F- Evrak ve Arşiv Servisi

A- Planlama ve Harita Servisi:

  1. İl Özel İdaresi Kanunu gereğince; İl Çevre Düzen Planını Valinin koordinasyonunda, İl Belediye Başkanlığı, İl Özel İdaresi ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile birlikte hazırlamak, güncellemek, uygulamaların plana uygunluğunu sağlamak ve denetlemek İl Çevre Düzeni Planını Belediye Meclisi ile İl Genel Meclisi onayına sunmak.
  2. 3194 Sayılı İmar Kanunu uyarınca Belediye ve Mücavir alan sınırları dışında kalan yerler için sunulan 1/5000 ölçekli Nazım İmar Planı ve 1/1000 Ölçekli Uygulama İmar Planı ve Plan Tadilatı tekliflerini incelemek, değerlendirmek ve karar alınması için ilgili makamlara sunmak.
  3. Gerçek kişiler veya tüzel kişiler tarafından sunulan imar planı taleplerine ilişkin ilgili kurum ve kuruluş görüşlerini sormak.
  4. Bu çalışmalar süresince Bakanlıklar, kamu kurum ve kuruluşları ile tüm yazışmaları gerçekleştirmek ve koordinasyonu sağlamak.
  5. Onaylanan plan ve plan tadilatı tekliflerini askıya çıkarmak, planlara itirazları değerlendirmek ve karar alınması için makamlara sunmak.
  6. Planlar konusunda yapılan şikâyet ve taleplere cevap vermek, izlenecek yollar hakkında bilgi vermek, vatandaşın doğru bir şekilde yönlendirilmesini sağlamak.
  7. Dönem içinde onanan plan ve plan değişikliklerini sayısallaştırmak.
  8. 442 sayılı yasaya 7 ek madde eklenmesi hakkındaki 3367 sayılı yasayla; ev, ahır, samanlık ve benzeri binalar için arsa sıkıntısı çekilen köylerde köy muhtarları ve köy ihtiyar heyetlerinin olumlu görüşlerini alarak, köy yerleşme planının yapılması taleplerine ilişkin komisyon, sekretarya ve büro hizmetleri ile imar planları çalışmalarını yürütmek.
  9. 442 sayılı yasaya 7 ek madde eklenmesi hakkındaki 3367 sayılı yasa ve ilgili yönetmenlik gereği, köy gelişme alanları yapılmış olan köylerdeki rezerv arsaların ihtiyaçlı ailelere dağıtımı, tescil ve temlik işlemlerini yapmak.
  10. Köy yerleşik alan sınır tespitleri yapmak, yaptırmak ve onaylamak.
  11. Halihazır harita yapımı, kontrollük ve onay işlemlerini yapmak, yaptırmak.
  12. Kamuya terk, ihdas, tevhit, ifraz, sınır düzeltmesi, irtifak hakkı tesisi başvurularını almak ve incelemek, İl Encümenine sunmak, encümenden çıkan kararları ilgili kuruma göndermek.
  13. Cins değişikliği işlemlerini yürütmek.
  14. Coğrafi Bilgi Sistemine veri girişini ve güncellemesini sağlamak.
  15. Kurumlar, mahkemeler ve vatandaşlardan gelen yazı ve dilekçelere cevap verip, bilgi ve belge ihtiyacını karşılamak.
  16. İmar durumu düzenlemesini sağlamak.
  17. İmar durum taleplerinde görüş sorulması gerekenlerin ilgili kurumlar ile yazışmalarını yaparak başvuru sahibine imar durum bilgi yazısı yazmak.
  18. İmar durumu ile ilgili sözlü bilgilendirme yapmak.
  19. Yazılı imar durum bilgisi vermek.
  20. Kurumlardan (Tapu, İcra, Milli Emlak, Tarım, Orman, LİHKAB Büroları vb.), gelen imar durumu cins değişikliği satış vb. işlemler ile ilgili yazılara ve vatandaşlardan gelen dilekçelere cevap verip, bilgi ve belge ihtiyacını karşılamak,
  21. Mahkemelerce idaremiz Hukuk Müşavirliği üzerinden birime gelen yazı ve dilekçelere cevap verip, bilgi ve belge ihtiyacını karşılamak.
  22. 3194 sayılı İmar Kanunu’nun 30. maddesi gereğince yapı kullanma izin belgesi talepleri ile ilgili işlemleri yürütmek.
  23. Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

B- Proje ve Ruhsat İşlemleri Servisi:

  1. 3194 sayılı İmar Kanunu çerçevesinde yapı ruhsatı düzenlemek, aynı kanunun 27. maddesi kapsamında Valilik görüşü (köy izni) vermek, diğer imar izinlerini vermek.
  2. Tadilat ruhsatı işlemleri yapmak.
  3. Diğer ruhsat işlemlerini (yenileme, yeniden, isim değişikliği, restorasyon vb.) yapmak.
  4. Mimari proje incelenmesini sağlamak.
  5. Statik proje incelenmesini sağlamak.
  6. Zemin etüt raporu incelenmesini sağlamak.
  7. Yapı Ruhsatı ve Köy İzni verilen taşınmazlara kapı numarası verilmesi Mekânsal Adres Kayıt Sisteminde (MAKS) numarataj işlemleri yapmak.
  8. Müracaat doğrultusunda İmar Kanunu’na ve diğer meri mevzuata göre uygun olan kaçak yapıları ruhsata bağlamak.
  9. Kat irtifakı-kat mülkiyeti kurulması ve bunlara esas onaylı mimari projenin dijital ortamda Tapu Müdürlüğüne gönderilmesini sağlamak.
  10. Ulusal Yapı Denetim Sisteminde (UYDS) yapılması gerekli işlemleri yerine getirmek.
  11. Kurumlar, mahkemeler ve vatandaşlardan gelen yazı ve dilekçelere cevap verip, bilgi ve belge ihtiyacını karşılamak.
  12. 4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu kapsamında yer alan işlerde iş yeri teslimi, yapı denetim seviye işlemleri, hakediş işlemleri, yapı denetim kuruluşları denetim faaliyetleri ile saha denetimlerini yapmak.
  13. Ulusal Yapı Denetim Sistemi üzerinden veri girişlerini sağlamak.
  14. Yapı Denetim Kanunu kapsamında yapılan işlerde gerekli form, tutanak, rapor, deney sonuçlarının tamamlandığını kontrol ederek arşivleme görevini yürütmek.
  15. Yapı Denetim Kanunu kapsamında yapılan işlerde İmar mevzuatına aykırı olarak yapılan inşai faaliyetlerle ilgili yapı durdurma ve mühürleme işlemlerini gerçekleştirir. İmar Kanunu’nun 32. ve 42. maddeleri gereğince iş ve işlemleri yürütmek.
  16. Yapı Denetim Kanunu kapsamında yapılan işlerde fenni mesul, şantiye şefi, yapı denetim firması ve yüklenicilerin fesih ve istifa taleplerine ilişkin gerekli iş ve işlemleri yürütür. Yapı faaliyetlerinin bu kapsamda yapı durdurma işlemlerini yürütmek.
  17. Yapı Denetim Kanunu kapsamında yapılan işlerde yapı kullanma izin belgesi işlemlerini yürütmek.
  18. 3194 sayılı İmar Kanunu’nun ilgili maddeleri gereğince fenni mesul ve şantiye şeflerine ilişkin fesih ve istifa taleplerini değerlendirerek yerine getirir. Yapı faaliyetlerinin bu kapsamda yapı durdurma işlemlerini yürütmek.
  19. İlgililerince kendisine iletilen basit onarım izni taleplerini değerlendirerek uygun görülmesi halinde gerekli belgeleri düzenlemek.
  20. 3194 sayılı İmar Kanunu’nun 39. maddesi gereğince ilgililerince tespit edilen metruk yapıların İl Encümenince yıkım kararı alınması işlemlerinin koordinasyonunu sağlamak.
  21. İlgililerin talepleri üzerine yıkım ruhsatı işlemlerini yürütmek ve yanan yıkılan yapılar formlarını tanzim etmek.
  22. Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

C- Kaçak İnşaat Servisi:

  1. 3194 sayılı İmar Kanunu’nun 32. maddesi gereğince yapı durdurma, mühürleme, bildirimde bulunma, İl Encümenince yıkım kararı alınmasını sağlama, ilgililere tebliğini yapma, yıkım işlemlerinin koordinasyonu, yıkım tutanaklarını tanzim etme işlemlerini yapmak.
  2. 3194 sayılı İmar Kanunu kapsamında yapı durdurma, kaçak yapı işlemleri, yıkım işlemleri, imar para cezası işlemleri, yıkım ruhsatı ve yanan yıkılan yapılar formu işlemleri, iskân işlemleri, metruk yapı işlemleri, basit onarım izni işlemleri, mahkemelerce yürütülen davalarda bilgi ve belge temini işlemleri ile ilgili işlemleri yapmak veya koordinasyonu sağlamak.
  3. 3194 sayılı İmar Kanunu’nun 42. maddesi gereğince imar mevzuatına aykırı olarak yapıldığı tespit edilen yapıların imar para cezasını hesaplamak; İl Encümenince para cezası için karar alınması işlemlerini yürüterek ilgililere tebliğini yapmak.
  4. Daha önce kaçak yapı tespiti yapılarak mühürlenen inşaat faaliyetlerinde faaliyetin sürmesi halinde mühür fekki işlemi ile tekrar durdurarak Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulmasını sağlamak üzere Hukuk Müşavirliğine bildirimde bulunmak.
  5. Mahkemelerce devam eden kaçak yapılaşma ile ilgili davalarda kendisinden istenen bilgi, belge ve raporları tanzim ederek Hukuk Müşavirliğine bildirimde bulunmak.
  6. Kamu kurum ve kuruluşları, CİMER ve vatandaş tarafından kendisine iletilen kaçak yapılaşma şikâyetlerini değerlendirerek gerekli iş ve işlemleri yürütmek.
  7. 3194 sayılı İmar Kanunu’nun 39. maddesi gereğince ilgililerince tespit edilen metruk yapıların İl Encümenince yıkım kararı alınması işlemlerinin koordinasyonunu sağlamak.
  8. İlgililerin talepleri üzerine yıkım ruhsatı işlemlerini yürütmek, yanan yıkılan yapılar formlarını tanzim etmek.
  9. Harita ve Planlama servisi ile ortak kaçak yapı ölçüm işlemleriyle ilgili koordinasyonu sağlamak ve yürütmek.
  10. Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

D- Emlak İstimlak ve Kamulaştırma Servisi:

  1. İl Özel İdaresinin mülkiyetinde bulunan gayrimenkullerin envanterinin çıkartılması ve sicil kayıtlarının tutulmasıyla ilgili iş ve işlemleri yapmak.
  2. Gayrimenkullerin tapularını almak ve beyannamelerin verilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
  3. Mülkiyeti Özel İdare adına kayıtlı taşınmazların cins tashihi, tevhit, ifraz ve yola terk edilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
  4. İl Özel İdaresinin görev alanına giren hizmetler ile ilgili taşınmaz alımına, satımına, trampa edilmesine, tahsisine, tahsis şeklinin değiştirilmesine veya tahsisli bir taşınmazın akar haline getirilmesine dair yetkili organlardan karar alınması tekliflerini yapmak ve alınan kararlar doğrultusunda gerekli iş ve işlemleri yapmak.
  5. Kamu İdarelerine Ait Taşınmazların Kaydına İlişkin Yönetmelik ve Kamu İdarelerine Ait Taşınmazların Tahsis ve Devri Hakkında Yönetmelik’te belirtilen iş ve işlemleri yapmak.
  6. İdaremize ait taşınmazların ilgili kanun ve yönetmeliklere göre konsolide işlemlerini yürütmek.
  7. Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait olup, kiraya verilebilecek nitelikteki her türlü arsa, iş merkezi, dükkân, otopark, büfeler vb. kiraya verilmesi ile ilgili iş ve işlemleri Mali Hizmetler birimiyle koordineli yapmak.
  8. Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait olup, özel ve tüzel kişilerin işgalinde bulunan taşınmazların işgalden arındırılması ile işgalcilere ecrimisil uygulanması iş ve işlemlerini yapmak.
  9. Taşınmazlar üzerinde işgalci olup, işgalden vazgeçmeyenlere yönelik ecrimisil, meni müdahale ve kal davası açılması için gerekli girişimlerde bulunulması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  10. Kiralamalar ve gayrimenkuller ile ilgili ortaya çıkabilecek hukuki konuların ilgili birimlere intikali ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
  11. 2942 sayılı Kamulaştırma Kanunu hükümlerince idaremiz adına tüm kamulaştırma işlemlerini yürütmek ve takibini yapmak.
  12. Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

E- Mali İşler Servisi:

  1. Stratejik plân ve performans programına uygun olarak birimin gider bütçesini hazırlamak.
  2. Müdürlüğün performans programını, aylık, yıllık faaliyet raporları ve brifing raporlarını diğer servislerle birlikte ortaklaşa hazırlamak ve ilgili makamlara sunmak.
  3. Mali Hizmetler Müdürlüğünün koordinasyonunda birim servisleriyle ortak birimin gelir takibini yürütmek.
  4. Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

F- Evrak ve Arşiv Servisi:

  1. “Ön Büro” vatandaş müracaatlarının kontrolünü sağlamak.
  2. Müdürlüğe gelen evrakların sınıflandırılması, dosyalarının hazırlanıp ilgili servislere dağıtımının yapılmasını sağlamak.
  3. Dosya işlemlerinin sonlandırılması ve arşivlenmesi sağlamak.
  4. Kurum içi ve dışı yazışmaların takibini yapmak.
  5. CİMER kanalından yapılan başvuruları değerlendirmek, şikâyet, talep takibini yapmak ve ilgili birimlere/servislere havalesini sağlamak.
  6. Evrak asıllarının ilgililerine iadesini sağlamak.
  7. Mahkemelere ve ilgili müdürlüklere dosyanın CD’sinin yapılması sağlamak.
  8. Eksperlere ve SPK Lisanslı kişilere dosya inceletilmesi sağlamak.
  9. Standart dosya planına uygun olarak birim arşivinin oluşturulması sağlamak.
  10. Birime gelen veya birimde üretilen yazışmaların paraflı nüshalarını standart dosya planına uygun olarak arşivlemek ve elektronik ortamda arşivlenmesini sağlanmak.
  11. Satın alma, avans, ayniyat iş ve işlemlerini yürütmek ve takibini yapmak.
  12. Taşınır Mallar için “Taşınır Mal Yönetmeliği” çerçevesinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek.
  13. Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

 

Hizmet Standartları Tablosu

 

 

 

2024 Yılı Hizmet Bedelleri

 

 

 

Standart Formlar ve Belgeler

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvarı No:409 Merkez Giresun
0(454)215 75 71
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız